من خیلی وقته شربت میدم ... یکسال و ۳ماهش بود تب کرد قطره تاثیر نمیکرد براش
شربت میدم
شربت دکتر گفت دیگه قطره لازم نیست
من دیروز ک واکسن دخترمو زدم از دکتر پرسیدم قطره بگیرم براش یا شربت
گفت دیگه بزرگ شده شربت بهتره
من شربت میدم قطره دیگه بزرگ شدن دو بار بخوره تمومه که . باید شربت بخوره دیگه
قطره عزیزم دوبرابر وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.