۶ پاسخ

من خیلی وقته شربت میدم ... یکسال و ۳ماهش بود تب کرد قطره تاثیر نمیکرد براش

شربت میدم

شربت دکتر گفت دیگه قطره لازم نیست

من دیروز ک واکسن دخترمو زدم از دکتر پرسیدم قطره بگیرم براش یا شربت
گفت دیگه بزرگ شده شربت بهتره

من شربت میدم قطره دیگه بزرگ شدن دو بار بخوره تمومه که . باید شربت بخوره دیگه

قطره عزیزم دوبرابر وزنش

سوال های مرتبط