۴ پاسخ

عزیزم دلیلش اینه که بهش چیزای شیرین دادی، بیسکوییت مادر ممنوعه حداقل تا یکسالگی و بعضی منابع میگن تا دوسالگی، سعی کن دیگه چیز شیرین ندی بهش کم کم درست میشه❤️

دقیقا پسر منم همینجوره…واسه سرلاک و فرنی دهنشو باز میکنه میخوره ولی واسه سوپ بعد از قاشق دوم دیگه دهنش رو محکم میبنده نمیدونم چیکار کنم

من از الان هیچ چیز شیرین بهش نمیدم .ن نبات ن شیرخشک ب غذاش اضاف نمیکنم

برنج و سیب درختی و یک کوچولو نبات و کره درست کن عالیه حریره سیب درختی میگن دخترم عاشقشه

سوال های مرتبط