به منم ندادن دهک ۷ هستیم
به منم ندادن هنوز
واس من یکبار دادن دهکچهارم
یا باید شمیم ثبت کنیم یا دفتر خدمات، رفتم دفتر خدمات پرسیدم، گفت خود دولت ثبت میکنه که کلا سایت اونام بسته. یعنی عملا هیچی
طرح یسنا شنیدم باید ماه بارداریت بالا باشه ابجیم پارسال باردار بود کلا دوماه اخر براش ریختن که بعدشم بچش ب دنیا اومد هرماه میریزن. برامنم فعلا که نریختن از هفت هفته بهداشت پرونده باز کردم
ما که کالا برگ بهمون میده ولی به تعداد خودم و شوهرم نی نی نمیدن ....یعنی از چه ماهی به بعد میدن منم شش ماهم؟؟
مگه باردار نیستی عزیزم
دهک یک تا سه میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.