فرزندپروری، سونوگرافی، کوفت و زهرمار🫠
آنومالی و درد😒

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم خوبی ؟ تو دلیت خوبه؟❤😍
دختره یاپسر؟😍😍

من نرفتم زنگ زدم گفتن استامینوفن ساده بخور واسه سردرد برای سرماخوردگی هم مایعات و سوم زیاد بخور
همین

آره عزیزم‌ سرم و دارو میده

من رفتم آموکسی سیلین و شربت دیفن هیدرامین دادد
سرم ویتامین سی و ب کمپلکس هم تزریق کردم

بهت دارو نهایت استامینوفن ساده بده ولی بگو میخوای زودتر سرپا شی برات سرم می‌نویسه

😐😐😐

سرم وصل میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وچهارم بارداری