جز ظرف شستن و اشپزی کاردیگه انجام نده استراحت کن این دوسه هفته رم بسلامتی بگذرون نی نی همون تاریخ ک دکترداده دنیا بیاد، جارو برقی و پله هم ممنوع، رابطه ممنوع فقط استراحت عزیزم
بمنم 29هفته بودم شکمم سفت میشد انقباض داشتم یه شبانه روز
رفتم بیمارستان ماما برام پنج شش تا سرم زد دوتاش مثل هم بودن وقتی سرعت قطره های سرم رو زیاد میکرد داخل واژن و دهنم حرارت میشد داغ میشدم انگار زغال آتیش توش گذاشتن، تپش قلب میگرفتم نفس تنگی، بهش گفتم دارم خفه میشم گف این سرم برای جلوگیری از زایمان زود رس هستش الان سرعتشو کم میکنم خوب میشی، چندتاهم نمیدونم سرم چی بود از بعدظهر زدن تا فردا ظهرش، چندتاهم امپول زدن بهم، واسه ریه نی نی هم بهم باز امپول زدن، یسری آمپولا توی آنژوکت سرم زدن سه چهارتاام ب باسنم
فعلا انقباض ندارم دیگه
شماهم ان شاالله بچت هروقت کامل شد دنیامیاد نگران نباش عزیزم
خدا کنارته نگران هیچی نباش خدایی که تا اینجا نی نی و صحیح و سالم رسونده از اینجا به بعدشم مواظبشه نگران نباش فقط همه چیو بسپار به خدا
الهی که بچتو صحیح و سالم بغل بگیری
بچه من چهار دور بند ناف دور گردنش پیچیده بود ولی خدا خواست و چیزیش نشد اصلا نگران نباش تا خدارو داری♥️
ان شاالله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.