از کجا فهمیدی اومده پایین علائمت چی بود ببخشید ک میپرسم
نگران نباش عزیزم هفته امن هستی امپولم ک زدی
استراحت کن بدون استرس
انشاءالله بچه ات صحیح و سالم بغل بگیری🤲 برامنم دعا کن
ایشالا سر وقت زایمان میگنی و هر دو سالم و سلامت هستین مادر قوی
انشالله که چیزی نمیشه استراحت کن
میشه بگی چه علائمی داشتی؟
از کجا متوجه شدی اومد پایین؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.