خانما میشه برام دعا کنید بچم اومد پایین
امروز امپول ریه زدم🥲

۶ پاسخ

از کجا فهمیدی اومده پایین علائمت چی بود ببخشید ک میپرسم

نگران نباش عزیزم هفته امن هستی امپولم ک زدی
استراحت کن بدون استرس

انشاءالله بچه ات صحیح و سالم بغل بگیری🤲 برامنم دعا کن

ایشالا سر وقت زایمان میگنی و هر دو سالم و سلامت هستین مادر قوی

انشالله که چیزی نمیشه استراحت کن
میشه بگی چه علائمی داشتی؟

از کجا متوجه شدی اومد پایین؟؟

سوال های مرتبط