۴ پاسخ

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

منم دخترم اوایل خرداد به دنیا میاد یدونه خزدار گرفتم برای پاییز زمستونش یدونه هم موسلین گرفتم برای همون موقعی ک به دنیا میاد، موسلین جنسش حالت نرم و نخی داره انگار

نه گلم پتو بافت و مخمل بچه رو زیادی گرم میکنه بچه دنیا اومده خودش بدنش دماش بالا هست گرمی زیاد احتمال زردی رو افزایش میده...اونارو دوست داری بخر بزار برای پاییز و زمستونش استفاده کن.

عزیزم نه مخمل ب کارت میاد نه بافت
باید دورپیچ موسلین یا نخی بگیری
دیگه برج ۳ خیلی گرمه

سوال های مرتبط