من دوست دارم تو آتلیه فیلم ۱ دقیقه ای بگیرم با تیشرت سفید و شلوار لی ست با همسری چشامونو ببندیم
دستامونو رنگی کنیم
اینجوری هم قشنگه ت دل طبیعت.الان که بهار هم هست
لیوان😂😂
منم میخوام اردیبهشت جشن بگیرم ولی میخوام هم هزینه برام مناسب باشه هم اینک تعداد زیاد نمیخوام هزینم بره بالا ساده و. مناسب کسی ایده ای داره؟
بنظر من کیک از همه شون قشنگ تره دو تایی یه فیلم بگیرید و ایوان رو بکنید تو کیک😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.