من هر موقع زیاد درست کرده باشم نخوره خودم میخورم حیفه ویتامین داره☺️
نخوره بابا فدایی سرش بریز دور هروقت خواست جدید شو درس کن
بریز بره بابا
یک ساعت دمای محیط ، چهار ساعت یخچال
نزاریخچال تو محیط باید باشه
فک نکنمباید یخچال بزاری همون تو دمای اتاق باید بمونه اونم یه ساعت
کلا بعد درست کزدن شیر خشک .یکساعت وقت خوردن هست ... نخوزد بریز دور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.