۶ پاسخ

خوبه دیگه برای استخوناش زمان ما ک تبود نخوردیم

برای جذب کلسیمه
اگه بدی استخوناش قوی تر میشه
یه تقویتیه در کل

بقول دکتر پسرم ز گهواره تا گور ویتامین دی بخور ، خیلی مهمه برای رشد و بدن

واسه استخوان بچه خیلی مهمه حتما بده بهش

من امروز به دکتر گفتم،گفت واجبه که بدید حتما برای قد و رشد نوزاد هس

برا استخوناشه خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهور 🧿🧿 مامان ماهور 🧿🧿 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی