خانما کسی بوده عدد انتی 3 باشه؟

۴ پاسخ

3 بوده آزمایش هم ریسک زده رفتم دکتر طب مادر و جنین سونو کرد گفت چون تیغه تشکیل شده سندروم دان رد شده ولی ممکنه تروزمی های دیگه باشه آمینو بده

بله برای من. سلفری دادم منتظر جوابش هستم. امروز فردا میاد.

عزیزم زود برو دکتر خیلی عدد خوبی نیست

دوستم عدد ان تی ۳/۳۵ بود اینقدری ترسوندنش، آمینوسنتز داد جواب عالی بود

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد