بریچه 😁😁😁
اوخوودا نی نی نپلیه
صدک ۹۵ درشته انشالله صحیح و سلامت بغلش کنی
اوخودا درشته یعنی
دختر من ۲۸ هفته ۱/۳۴۷ بود
ماکروزومی اکثرا بخاطر قند بالاس ینی بچه از حد معمول درشت تره
یعنی درشت تر از حد نرمال
ماشالا بچت تپله خوشبحالت
فک کنم بچت درشته😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.