۸ پاسخ

حتما بگذارید

من گذاشتم ولی اونقدرم سخت نکرفتم چون کمپرس سرد دوست نداشت

من چیزی نزاشتم مشکلی هم پیش نیومد

منم از اول گذاشتم عالی بود اصلا تب نکرد

بزاری خوبه مخصوصا روز اول سرد بزاری روز دوم بنظرم نمی‌خواد گرم دیگه بزاری

من کمپرس سرد گذاشتم پسرم جیغ میزد ولی کمپرس گرم هر دو ساعت ده دقیقه گذاشتم

من گذاشتم ولی حدود ۴ساعت فقط

من فقط یکبار حوله یخ گذاشتم یکبار هم فرداش حوله داغ گذاشتم
نمیذاشت دخترم

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی