لطفا جواب بدین❤️ #شیرخشک #پوشک #فرزندپروری گهواره

تصویر
۵ پاسخ

من میخوام تادوسالگی یانهایتا۲۰یا۲۲ماهگی ازش بگیرم شیرخشک میخوره

شیرمادر خیلی سخته یعنی فقط یکیشون‌شیر خودتو میخوره؟چ بامزه..من شیر خودمو‌میدادم‌تقریبا ۲۰ ماهگی از شیر گرفتم چون توان تداشتم‌دیگ‌ بچم ن خواب داشت ن خوراک..اول شیر مادر رو بگیر بعد شیرخشک

دوسالگی

شیر مادر همیشه اذیت کننده تر
بچه وابسته تر غذاکمتر میخوره
شیر خشک معمولا بچه وابستگیش کمتر
هستند کسایی ام که وابسته شیشه هستند
باید ببینی کدوم اذیت کننده تر هست
من چون دخترم اذیتی نداره برای شیر بهش میدم فعلا چون زیاد نمیخوره وابسته ام نیست
بعضیا میبینی غذا نمیخورن فقط چسبیدن به شیر اون و باید قطع کنی چون مهم اول غذاست

مم الان حدود ،دو سه روزه دیگه شیر خشک و قطع کردم،شیر خودمم قطع کردم ،الان شیر پاستوریزه میدم بهش ولی هنوز فقط،شب ها با شیشه میخوره شیرو.

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی