واسه دردش مسکن بخور
زیر دوش اصافه رو بریز دور
کمپرس سرد بدار
با بیقراری روزهای اول کنار بیا
راحت میشی
راحت شدم از روزی که گرفتم 🤣
خب شب که خوابش برد بده بخوره من خودم میخوام اینکارو بکنم
وقتی ک میخوابه باید شیرتو بدوشی ک سینت سفت نشه چون خیلی درد داره
من خودم دوشیدم روز اول ودوم دوبار
روزای بعدی یک بار
دیگ بعد اون کم شد شیرم
اما خب بگم الان حدود ۷ ماهی میشه ک شیر نمیدم
و همچنان اگ فشار بدم بازم شیر دارم
منم دو خفتس گرفتم
خیلی درد داشتم دوبار دوشیدم قشنگ خالی کردم دیگ شیر نیومد راحت شدم هنوز کمی شیر دارم ولی خب رو ب خشکیه حتما بدوش ک راحت شی بچتم اب بده شیر خاس
وقتی خوابید تو خواب تا سه شب میتونی شیر بدی روز ۴ خودت آموکسی سیلین ۵۰۰ هر ۸ ساعت بخور یه هفته خشک میشه وقتی دارو شروع کردی دیگه اصلا بچه نباید شیر بخوره
شب سوم وقتی غرق خوابه سینتو بذار دهنش خالی بشه از اون ببعد دیگه شیر نمیاد تو سینت
برو حموم زیر اب ولرم رو ب سرد گلوله گلوله شده زیر اب ماساژ بده اضافیش میره یه سوتین سفت بپوش کمپرس یخ بزار روش
بچه شباا بلندشد بغل نوارش اب بده
عزيزم تدريجي از شير بگيرين كه نه خودتون اذيت بشين نه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.