سزارین اختیاری هستی؟ شکم چندم؟
اگه اولی و اختیاری بیمارستانها بخشنامه جدید دارن حتی ۳۸ هفته و ۶ روز هم پذیرش نمیکنن باید وارد ۴۰ هفته بشی یعنی همون ۳۹ و صفر روز
وای منم ۲۴ قرار سزارین بشم دوست داشتم زودتر بشه اما دکترم قبول نکرد اینقدری زیر دلم سنگین فشار اومده ک نمیتونم صاف بایستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.