لطفاً جواب بدید
زایمان#
فرزند پروری#

تصویر
۲ پاسخ

سزارین اختیاری هستی؟ شکم چندم؟
اگه اولی و اختیاری بیمارستانها بخشنامه جدید دارن حتی ۳۸ هفته و ۶ روز هم پذیرش نمیکنن باید وارد ۴۰ هفته بشی یعنی همون ۳۹ و صفر روز

وای منم ۲۴ قرار سزارین بشم دوست داشتم زودتر بشه اما دکترم قبول نکرد اینقدری زیر دلم سنگین فشار اومده ک نمیتونم صاف بایستم

سوال های مرتبط