۶ پاسخ

دختر منم از هجده ماهگیش ب اینور کم کرده ک اضاف نکرده مریض شد از شیر گرفتمش خودشم اشتها نداره همش در حال راه رفتن هس نیم کیلو کم کرده

قد ۱۸ ماهگیش‌ چند بود

ن کم نیست دختر منم ۱۰کیلو متخصص بردم گفت خوبه بعد وزن تولد ۲۸۸۰بود

دکتر به من گفت اگه تحرکش خوبه، حرف میزنه، خوابش خوبه و چیز نگران کننده ای نداره وزن اصلا چیز نگران کننده ای نیس
چون دختر منم همین حدودا بود.
ولی خب دختر من کم میخوره و زیااااد تحرک داره..
گفت یه وقتی بچه ها ممکنه پدر و مادرشون هم اینطور بودن که تو سن مثلا ۴سالگی یهو رشد وزنی پیدا میکنن و وزنشون میرسه به نرمال

خودشون چی گفتن؟ پسر من الان ۱۱ کیلو نیم فکر کنم باشه. البته وزن پسر و دختر فرق داره

عزیزم قد خوابیده گرفت یا ایستاده

سوال های مرتبط