دختر منم از هجده ماهگیش ب اینور کم کرده ک اضاف نکرده مریض شد از شیر گرفتمش خودشم اشتها نداره همش در حال راه رفتن هس نیم کیلو کم کرده
قد ۱۸ ماهگیش چند بود
ن کم نیست دختر منم ۱۰کیلو متخصص بردم گفت خوبه بعد وزن تولد ۲۸۸۰بود
دکتر به من گفت اگه تحرکش خوبه، حرف میزنه، خوابش خوبه و چیز نگران کننده ای نداره وزن اصلا چیز نگران کننده ای نیس
چون دختر منم همین حدودا بود.
ولی خب دختر من کم میخوره و زیااااد تحرک داره..
گفت یه وقتی بچه ها ممکنه پدر و مادرشون هم اینطور بودن که تو سن مثلا ۴سالگی یهو رشد وزنی پیدا میکنن و وزنشون میرسه به نرمال
خودشون چی گفتن؟ پسر من الان ۱۱ کیلو نیم فکر کنم باشه. البته وزن پسر و دختر فرق داره
عزیزم قد خوابیده گرفت یا ایستاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.