۲ پاسخ

منم همین جوریه

ولله خواهر مال من دوماه بزرگتره و دهنش قفلللل.اصلا تمیزاره قاشق ببرم سمتش جیغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۸ ماهگی