۵ پاسخ

عطسه کاملا طبیعیه

اره عزیزم تا۱۲مشکلی نداره

دکتر گفت طبیعی عطسه سکسکه تک سرفه لبخند و بغض یهویی جزو روند رشدشونه

آره عزیزم

والا نی نی من‌از روز اول‌عطسه میکرد‌مشکلی نبود.میگن‌دارن‌خودشونو‌با محیط بیرون‌وفق میدن و بدنشون‌ باانواع ویروس ها مقابله میکنه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی