۷ پاسخ

منکه مفتی بود مامانم سوراخ میکنه😂کل فامیلا گوشاشون رو سوراخ کرده

من همه جا رفتم گفتن۶۰۰ یجا۳۵۰ گرفت

من آرایسگاه با آنژوکت ۱تومن دادم

مطب 200تومن دادم

اره خوب میگیره ما بهمن ماه۵۰۰ دادیم پزشک عمومی بود

300دادم

من 280دادم تازه مطبم بود

سوال های مرتبط