۵ پاسخ

خب بزار خود بچه ت از زبون مداد بنویسه
براش توضیح بده ولی براش ننویس عادت میکنه. دیشب همین صفحه رو دخترم داشت حل میکرد

خب اینا رو بچه باید خودش بنویسه سختم نیس

بذار خود بچت بنویسه اینجوری ذهنش خلاق میشه،فقط تو براش توضیح بده ک چ جوری بنویسه

کلاس چندمه

دختر من مثلا نوشته امروز صاحب من با من نقاشی کشید و به من خیلی خوش گذشت و....

سوال های مرتبط