۱۲ پاسخ

مرسی مامانای مهروبون و گل بابت جوابتون منم بابت همین شکل کردم چون علایم خاصی هم ندارم
با گریه رفتم پیش ی متخصص دیگه گفت طولش خوبه همه چیتم خوبه سرکلاژ نیاز نیست اگر اومد تا ۲۰اینکارو میکنم خواستن الکی پول بگیرن ازت منم بیخیالش شدم
دیگه سپردم بخداااا

چه علائمی داشتی؟ برای منم ۳۳ هست و اینکه سونوت واژینال بود؟

33خوبه که وااا

با ۳۳؟؟
من ۳۲ بودم گفت بعد یک هفته بیا سونو اگه نرفت بالا سرکلاژ بشو

گوش ندیا ۳۳ خوبه سرکلاژ براچی اگر زیر ۳۰ رفت سرکلاژ میکنن

خب نسبت به هفتتون ۳۳ شاید کمه مثلا هر چی هفته بالاتر بره طول سرویکست میاد پایین تر … منم سرکلاژ شدم هفته ۱۹ باعدد ۲۹

۳۳سرکلاژ😳😑

مگه سابقه زایمان زودرس داشتی ؟ یا سقط؟
برامنو۲۸ بود سرکلاژ نکرد

۳۳ نیاز به سرکلاژ نیست . من ۳۲ام دکتر گفت خوبه

مگه با ۳۳ سرکلاژ میکنن من ۳۴ هستم 😶

وا ۳۳ که خوبه

سرکلاژ چیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری