موز و کته با ماست بخور خیلی خوبه
اگه ادامه دار بود برو دکتر
سرم بگیر
چون اب بدنت کم میشه
برو دکتر من ی هفته اینطوری بودم خوب نشدم رفتم سرم زدم گفت مسمومیت روده ای
سماق و موز بخور
موز هم خوبه بخوری واسه اسهال ولی آب زیاد بخورآب بدنت کم نشه
نگرانم برای بچه ضرر نداشته باشه
یه لیوان چای تیره هم بخور برا اسهالی خوبه اوکی میشی
عرق نعنا بخور ترش کردی حتما
کته ماست بخور ، صدای شکمت که طبیعیه بخاطر تحریک روده هاست ، مایعات زیاد بخور اب بدنت کم نشه اگر بهتر نشدی برو دکتر بهت سرم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.