مامانا پدیاشور چ‌طعمی خوبه بگیرم؟

۶ پاسخ

مگه طعم توت فرنگی نداره؟

عزیزم شرمنده سما که تجربه دارین میشه بگین عمل برداشتن کلستومی سخت بود یا نه؟
من عمل کردم کلستومی دارم عمل اولم که خیلی سخت بود میترسم از عمل دوم و برداشتن کلستومی😔

پدیا شور چیه

فقت وانیلیه

فقط یه طعمه وانیلی

بچه شما هم شیر نمیخوره؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۱ ماهگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد