۱۲ پاسخ

من هعی تورو گم میکنم باز پیدات کزدم چطوری دخترررر 🥴😂❤
بسلامتی زایمان کنی
من 3 هفته و خورده ای دیگه ای زایمانم سزارینم

اگه میتونی طبیعی بیاری طبیعی رو انتخاب کن البته عردوتاش درد دارن ولی خب طبیعی عوارضش کمتره و اینکه اگه میخوای طبیعی زایمان کنی دیرکردی برای ورزش و پیاده روی از همین امروز شروع کن

عزیزم ب سلامتی
کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی؟طبیعی هستی درسته؟

میدونم دو راهی گیرکردی خیلی سخته واقعا ولی هردوش درد خودشو داره

ورزش و کلاس وماما همراه اینا که نگرفتم که هیچ .هنوز سیسمونی هم نخریدم .😐

منم هنوز ماما نگرفتم سیسمونیم کامل نیست ورزشارو شروع نکردم تاژه خونمم کثیفه خودم موندم شهرستان

ورزش که هنوز دیر نیست از الان شروع کن بیمارستان هم بازم دیر نیست خیلی وقت داری همچنین ماما همراه
فقط خودت باید انتخاب کنی که میخواهی سز کنی یا طبیعی
به حرف هیچکس گوش نکن ببین بدن خودت توان کدوم رو داره
هر کدوم سختی خودشو داره
هیچ کردم بدون سختی نیس
پس این آخر خود توی که انتخاب میکنی کدوم رور انجام بدی
😘🫂

دکترت معاینت کرد ببینه میتونی طبیعی یا نه؟

توهم مثله من درد پریودی داری؟

‌سزارین کن راحت‌خاهر

ببین کدوم زایمان و میتونی و بدنت می‌تونه طبیعی یا سزارین
ورزش و انجام بده
ماما همراه هم هنوز وقت زیاده ک‌ تحت نظر بشی

خب انجام بده منتظر چی هستی😁🤔

سوال های مرتبط