۲۳ پاسخ

مثل ادم عادی باهاش رفتار کن
اصلا صمیمی نشو
جز سلام و علیک هیچ حرفی نزنید باهم

اصلاااا باهاش صمیمی نشووو جاری دوست نمیشه و تمام!

جاری اولین دشمنته زنعمو دومی🤨🤣

باهاش اصلا صمیمی نشو، باهاش حرف خصوصی نداشته باش،
باهاش مهربون باش بهش احترام بذار ولی به هیییییییییییچ عنوان باهاش درد دل نکن و زیادی هم بهش اهمیت نده، درحد معمولی باش همیشه نه اینکه براش قیافه بگیری ولی عادی باش

هیچ وقت هم از خانواده شوهر پیشش حرفی نزن .دوتا میزاره روش میره به شوهرش میگه شوهره هم دوتا میزاره میره به مادرشوهرت میگه

خودم ۲۱ سالمه اون ۱۷

اگه دیدی خوبه توهم باهاش خوب باش همین

احترام بذار ،محبت کن ولی اصلا باهاش صمیمی نشو. به نظر من خواهرشوهر شاید دلسوزت باشه ولی جاری اصلا

هیچوقت راجب خانواده شوهرت اگه ناراحت هم بودی و شدی به اون نگو
مطمئن باش اگه چیزای خصوصی رابطه و زنونه و دخترونه براش تعریف کنی از خودت بعید نیست به برادر شوهرت بگه

هیچوقت تا کامل نشناختی صمیمی نشو عادی برخورد کن خوب رفتار کن ولی صمیمی نه که جیک و پوک تعریف کمی از همسرت و رابطتون و رابطت با خانواده شوهرت

هیچی خواهر وسلام

از جاری و باجناق فامیلللل در نمیااااد😑😑
اصلا صمیمی نشو حتی اگه اونم با تو صمیمی بود نه که خودتو بگیری سر سنگین مثل یه ادم عادی باهاش برخورد کن باهاش به هیچ وجه درد و دل نکن غیبت خانواده شوهر نکن بد شوهرتو نگو
نگو تو زندگیمون مثلا کم اوردیم پول کم داشتیم چیزی خواستی بگیری بی سر و صدا بگیر

اگه اون مثل خواهر باهات رفتار کرد تو هیچ وقت درد دل نکن باهاش ن از شوهرت بد بگو نه خانواده همسر نه خانواده خودت
خوب باش باهاش ولی رابطه تو باهاش خفظ کن

اگر دیدی خوبه باهاش اوکی باش
منو جاریم خیلی خوبیم هر که میبنتمون میگه اصلا جاری اینجوری ندیدم معمولا جاریا گیس گیس کشی دارن
ولی ما دوتا همه خرابکاریا و درد دلامون باهمه

رابطه ی توام با احترام بدون صمیمیت

جاری خوبم داریم، مامانمو و زن عموهام مثل خواهرن اینقدر که هوای مامانمو دایی هام ندارن

به سلامتی عزیزم عادی رفتار کن سعی نکن سرک بکشی خودش بخواد چیزی میگه اصلا صمیمی نشو غیبت مادر شوهر کلا خانواده شوهر پیشش به هیج وجه نکن همین اگه دیدی خوبه خوب باش

اگه خوبه توام خوب باش ولی پیشش رازاتو نگو مخصوصا درباره خانواده شوهر هیچی نگو هیچی

اصلا صمیمی نشو و تمام

سنش خیلی کمه با حفظ فاصله باهاش دوست باش

اصلا بهش به چشم رفیق ، خواهر یا رغیب نگاه نکن تو یه مسیر هموار رابطت رو باهاش پیش ببر نه صفر باش نه صد

اول خووووووووب بشناسش بعد صمیمی شو...من جاریم که اومد هرکاری می‌کرد منو از چش اینا بندازه انقدرکه فیلم بازی می‌کرد خودشو خوب نشون بده .مثلا من چادری نبودم پدرشوهرم چادری دوس داشت .چادر سرش کرد .بعد یه مدت دید تا کی فیلم بازی کنه دوباره چادرشو برداشت

خدا صبر و توان بهت بده😅🤚

سوال های مرتبط

مامان 🍒موچی موچی🍓 مامان 🍒موچی موچی🍓 ۳ سالگی