من از وقتی زایمان کردم تاالان سه دفعه سرماخوردم از دکترم پرسیدم درمورد قرصای سرماخوردگی گفت هرچی میخوای بخور دیگه باردار نیستی ک واسه نینیت بخواد ضرر داشته باشه..همه چی هم خوردم
من امروز رفتم دکتر سرماخوردگی داد گف مشکلی نداره
چرک خوشککنم داد
با اب نمک قرقره کن و اگ خیلی درگیره گلوت شیر و زردچوبه بخور خوبه خوب میشی تو شیر داغ یه قاشق مرباخوری بریز بذار زردچوبه یکم دم بکشه نعلبکی بذار سر لیوان بعد یه رب سر بکش همشو
فقط استامینوفن ۳۲۰ و دیفن هیدرامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.