۴ پاسخ

من از وقتی زایمان کردم تاالان سه دفعه سرماخوردم از دکترم پرسیدم درمورد قرصای سرماخوردگی گفت هرچی میخوای بخور دیگه باردار نیستی ک واسه نینیت بخواد ضرر داشته باشه..همه چی هم خوردم

من امروز رفتم دکتر سرماخوردگی داد گف مشکلی نداره
چرک خوشککنم داد

با اب نمک قرقره کن و اگ خیلی درگیره گلوت شیر و زردچوبه بخور خوبه خوب میشی تو شیر داغ یه قاشق مرباخوری بریز بذار زردچوبه یکم دم بکشه نعلبکی بذار سر لیوان بعد یه رب سر بکش همشو

فقط استامینوفن ۳۲۰ و دیفن هیدرامین

سوال های مرتبط