۵ پاسخ

منم عاشق ترشی و بودم هر ثانیه چیز ترش میخوردم بچم پسر شد

من ترش دوس داشتم و دارم اصلا لب به شیرین نزدم و بچم پسره

ذهنتو درگیر این خزعبلات نکن هیچ ربطی نداره

پسره که همش هوس شیرینی میکنی من خواهرم تو بارداری پاکت پاکت شیرینی میخورد و بچش پسر شد خواهرشوهرمم عاشق شیرینی بود بچش پسرشد

دوستم بچه اش پسره مدام شیرینی می‌خواست دخترعموم هم همینطور ولی یادت باشه اینا یک‌ چیز کلی هست عزیزم❤️

سوال های مرتبط