كسي به بچش ليكو زينك داده تاثيري داشته؟

۳ پاسخ

من دادم خوب بود تایم دندون دراوردنش.

من دادم بد نبود ، ولی رشد موهاش خیلی خوب شد😂
رو اشتهاش خیلیییییی ک بگی با اشتها بشه نشد ، ولی سیستم ایمنیش خوب بود خدایش مریض نشد اصن

نئوزینک بهتره این کاریش زیاد خوب نبود،ولی شاید چون من تو شیر بهش میدم جواب نمیده

سوال های مرتبط