من دادم خوب بود تایم دندون دراوردنش.
من دادم بد نبود ، ولی رشد موهاش خیلی خوب شد😂
رو اشتهاش خیلیییییی ک بگی با اشتها بشه نشد ، ولی سیستم ایمنیش خوب بود خدایش مریض نشد اصن
نئوزینک بهتره این کاریش زیاد خوب نبود،ولی شاید چون من تو شیر بهش میدم جواب نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.