۶ پاسخ

پسر منم امروز واکسن زذ

خدا کنه تب نکنه

عالیه عزیزم

من فردا برگردم تهران
شنبه میبرم‌اکسنشو میزنم همش استرسشو دارم

عالیه عزیرم

عالیہ شیرخودتو میدی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱ سالگی