۳ پاسخ

اگه دولتی همه چی باید ببری اگه خصوصی میدن خودشون لازم نیست هیچی ببری

کیسه آبگرم
شرت و نوار بهداشتی لباس برا موقع برگشتنت دمپایی
چایی و فلاسک و نبات خرما
من وسایل صبحانه ام بردم بیمارستان صبحانه اش خوب نبود واقعا
برا نوزادم سه دست لباس و پوشک و قنداق و پتو و دور پیچ زیرانداز تعویض دستمال مرطوب شیشه شیر و شیر دوش پماد کالاندولا

کمپوت انجیر حتما چون بعدش تا دفع نداشته باشی مرخصت نمیکنن+ پوشک بعد از زایمان + ساک بچه و وسایلش و وسایلای خودت
بقیه ی چیزارو به من دادن تو بیمارستان مثل دمپایی لیوان قاشق

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 مامان سامی کوچولو👼🏻🐣🍼 ۲ ماهگی
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی