اگه دولتی همه چی باید ببری اگه خصوصی میدن خودشون لازم نیست هیچی ببری
کیسه آبگرم
شرت و نوار بهداشتی لباس برا موقع برگشتنت دمپایی
چایی و فلاسک و نبات خرما
من وسایل صبحانه ام بردم بیمارستان صبحانه اش خوب نبود واقعا
برا نوزادم سه دست لباس و پوشک و قنداق و پتو و دور پیچ زیرانداز تعویض دستمال مرطوب شیشه شیر و شیر دوش پماد کالاندولا
کمپوت انجیر حتما چون بعدش تا دفع نداشته باشی مرخصت نمیکنن+ پوشک بعد از زایمان + ساک بچه و وسایلش و وسایلای خودت
بقیه ی چیزارو به من دادن تو بیمارستان مثل دمپایی لیوان قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.