من عزیزم طبیعی زایمان کردم
فقط یک ساک ازشون خریدیم به مبلغ۱۳۰۰
توش دوتا ملحفه سفید یک جفت دمپایی یک دستمال کاغذی و لباس بیمارستان برای خودم
پوشک خودمون خریدیم از داروخونه بیمارستان لباس بچه هم خودمون بردیم اونا هیچی برای بچه ندادن
تخت بغلی هم که سزارین بود همینطور بود مثل من
منم دوست دارم بدونم، بنت الهدی که تا لباس نوزاد رو خودش می ده و خیلی هم گیر می ده که همون لباس تنش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.