۳ پاسخ

ببین برا خوردو خوراکت چیزی جا نزار فلاسک و لیوانو قاشق چنگالو پیش دستیو نسکافه و خرما حتما بردار دیگ لباس بیرونیه خودتو بچه بردارو همین

بستگی داره پک مادر و نوزادداشته باشی یا نه . خصوصی باشه بیمارستان یا دولتی

من دوتا ساک وسیله آماده کردم هیچی استفاده نشد بیمارستان خصوصی بود خودشون همه چی دادن

سوال های مرتبط

مامان پسرم✨👼🏻 مامان پسرم✨👼🏻 روزهای ابتدایی تولد