۱ پاسخ

سلام تا اونجایی که میدونم هر دو ساعت یا هر سه ساعت۳۰ سی سی خوبه؛ بستگی داره بچه ریفلاکس داشته باشه یا نه؛ اگر نداره شاید بتونه بیشتر هم بخوره

سوال های مرتبط