۵ پاسخ

منم نامه گرفتم برا ۳۶ هفته بچم ب دنیا بیرم ک‌ روز شنبه شب باشه یکشنبه عملم کنن

تو فکر نرو پسر کوچیکه منم اینجور بود تموم دکتر ها بردمش دکتر گفت طبیعی خودش بزرگ بشه خوب میشه. بیشتر بچا اینجوره

اصلا نترس درمان میشه من خودم یه مدت کبدم بزرگ شد بعد بدون دارو خوب شد ،درسته این بچه خیلی کوچیکه اما زیر نظر دکتر هست خیالت راحت خوب میشه

انشالله چیز خاصی نیست
خدا خودش مراقب همه کوچولوها هست

چطوری بعد به دنیا اومدن فهمیدن؟

سوال های مرتبط

مامان نورماه مامان نورماه ۱۰ ماهگی
مامان آنیل🤍🫀 مامان آنیل🤍🫀 ۱ ماهگی