چی میشه بیام بگم دخترم بدنیا اومد،سزارین شدم اصلا اذیت نشدم😅😂🤲🏻

۵ پاسخ

کی گفته نمیایی بگی؟
میایی و میگی عزیزم
هفته شماازمن بیشتره میایی
میگی شیرین عسل مامان الان بغلمه
ماهم قند تودلمون آب میشه😂

اگه پمپ درد بگیری همینطوری میشه عزیزم

ایشالا میایی میگی عزیزم
اون روز دور نیست

این مورد فکر کنم از محالاته

خخخخخخ آنقدر سریع میگذره ک چی
میایی میگی

سوال های مرتبط