۴ پاسخ

من سردی میخورم همینجوری میشم دل‌پیچه می‌گیرم و تند تند میرم سرویس

عشقم احتمالا همون گوارشیه. همون شکم روشی که داری باعث شکم پیچ میشه.نگران نباش

بنظرت نینی نیست که تکون میخوره؟

عذر خواهم کن وقتی شکمم میخواد کار بده اینجوری دل پیچه میگیرم
شاید اینم همینجوریه

سوال های مرتبط