برا طبیعی نامه نمیدن
نه عزیزم نامه نداره قربونت فقط میری جای دکترت همین هفته ی نوشته میده بهت ک باخودت ببری بیمارستان موقعی ک دردت گرفت
نامه رو بچت میده یعنی هر وقت دردت گرفت 😐 🫠
طبیعی نامه نداره سزارین داره
نامه نمیدن برای طبیعی مگه اینکه چهل هفتت بگذره زایمان نکنی نامه بده دکترت که بستری شی آمپول فشار بزنن برات
هر موقع دردت گرفت خودش نامته گلم😂
اگر مشکلی داشته باشی ک باید زود زایمان کنی نامه میدن غیر از این باید درد یا علایم زایمان داشته باشی والا نامه نمیدن برا طبیعی فقط سزارین نامه میدن
برا من مشکل فشار بالا دارم خودشون برا ۳۸هفته ختم دادن یعنی ۵روز دیگه
طبیعی نامه نداره هرموقع دردت گرفت باید بری اگرم دردت نگرفت هرموقع 40 هفتت پرشد میری
به من ۳۷ هفته داد تاریخ نزد فقط نامه زد برای زایمان طبیعی بستری شود مهر کرد
من ۳۷ هفته ۴ روز رفتم گفت وقتشه برا فرداش تاریخ زد بدون درد رفتم با قرص زیر زبونی زایمان کردم
عزیزم نامه نمیدن ک 🥲 دردت گرفت برو بیمارستان
نامه میدن مگه برا طبیعی؟ 😐🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.