من مایع رو نمیریزم توی شیشه ی اسکاچ تمیز برداشتم مخصوص اینکار مایع رو میریزم رو اسکاچ مشتش میدم زیر آب تا کف کنه بعد کَفِش رو میریزم داخل شیشه و با شیشه شور تمیز میشورم و البته با آب داغ بعدم هروقت خواستم شیشه رو استفاده کنم یه آب جوش داخلش میچرخونم
نه گلم
مامان من میشوره بهش میگم اخر کار خودش میکنه میگه تمیز نمیشه سرپسر اولمم میشست با مایع ظرفشوی دیگه ابجش میریزه روش 😅😅
نه عزیزم نشوری بهتره .مایع استریل مخصوص کودک هست اگه در دسترست نیست فقط با اب داغ تمیز بشورش .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.