سلام مامانا این قطره آ +د تا کی قابل مصرف هست؟!

تصویر
۴ پاسخ

تا یه ماه

از وقتی باز میکنی تا یک ماه بعدش

بنظرتون بهتره قطره چکونش داخلش باشه یا بیرون؟

تا ۱ ماه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی