پوشک کودک
بارداری .زایمان کودک تک فرزندی

تصویر
۹ پاسخ

منم دقیقا دوست دارم یکی دیگه داشته باشم از طرفی اصلا دلم نمی‌خواد🤐😵‍💫😵‍💫

منم ۶ماه دیگه اقدام میکنم اول ببینیم وضعیت کشور چطور میشه

منتظر درست شدن اوضاع این مملکت نباش
منم بعد جنگ ۱۲روزه چندماه صبر کردم فک کردم اوضاع خوب و ثابته ولی بدتر شد

صبرکن شرایط انشالا اوکی بشه استرس جنگ اینا تموم بشه اقدام کن

وای خیییلی سخته دوتا بچه
خدا به ماها که داریم ببخشه ولی شماها که هنوز نیاوردین فعلا نیارین تا اوضاع درست شه
این همه استرس، با دوتا بچه ؛واقعا آدم رو از پا ميندازه

منم دوست ندارم دخترم تنها باشه اما به هیچ وجه هم با این شرایط راضی نیستم استرس یکی دیگه رو بکشم

منم دوست دارم بیارم اما تا وقتی مملکت به ثبات نرسه نمیارم همسرمم کلا مخالف بچس میگه همین یکی کافیه منم دلم دختر میخواد

خوشبخالتون که بعد اقدام حامله میشین من دوبارشم ناخواسته و با جلوگیری طبیعی بود

یکم صبر کن شرایط ثابت شه

سوال های مرتبط