۵ پاسخ

طبق تاریخی ک دکتر و ان تی میدن حدودا یک هفته قبلش خوبه البته بازم باید اول دکتر معاینه ات کنه طبق دهانه رحم تعداد و طریقه مصرف میگه

کاش منم الان هفته شما بودم.هنوز سه ماه دیگه مونده😭

عزیزم صبر کن شاید خدا نکرده بچه الان کامل نباش نیاز به دستگاه باش درضمن مصرف زودگل مغربی انقباض زودمیده

من دوست ندارم با این ج نگ همه کارام مونده

من سزارینم دهانه رحمم از الان باز شده😐

سوال های مرتبط