طبق تاریخی ک دکتر و ان تی میدن حدودا یک هفته قبلش خوبه البته بازم باید اول دکتر معاینه ات کنه طبق دهانه رحم تعداد و طریقه مصرف میگه
کاش منم الان هفته شما بودم.هنوز سه ماه دیگه مونده😭
عزیزم صبر کن شاید خدا نکرده بچه الان کامل نباش نیاز به دستگاه باش درضمن مصرف زودگل مغربی انقباض زودمیده
من دوست ندارم با این ج نگ همه کارام مونده
من سزارینم دهانه رحمم از الان باز شده😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.