عزیزم واسه دختر من خون میومد با هیچی خوب نشد جز روغن جامد هرسری پی پی کرد بشورش بعد روغن جامد بزن واسه دختر من ک اب رو اتیش بود
من سودو کرم زدم خوبنشد مامان بزرگم گفت شیر خودتو بدوش یکم بزن بهش چندبار بد مدفوع میکنه بشورش چندبار پاک نکن با دستمال بد انجام دادم خوب شد
روغن نباتی فقط خیلی خیلی خوبه
وازلین
بتامتازون بزن یا زینک
من روغن وازلین بچه زدم خوب شده
روغن نباتی هم خیلی خوبه
ان ان با کالاندولا قاطی کن چرب کن خوبه
کالاندولا
کرم کالاندوا بزن یا پودر که البته کرم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.