۵ پاسخ

پوست نداره زودم میپزه
نصف شده است

دال همو عدس میگن🤣

عدس رو بزار خیس بخوره چنگ بزن تا پوستش جدا بشه،اون نارنجی میشه دال

عدس نارنجی‌رنگه

از خواروبار فروشی حبوباته دیگه یه نوع عدسه اما رنگش فرق داره نازکم هست زود میپزه هضمش بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان امیر رضا😍😍 مامان امیر رضا😍😍 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی