#پوشک#فرزندپروری#زایمان طبیعی#سزارین#شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

تا حالا با چاقو روبان گل و فرفری کردی؟ قدیما میکردن دقیقا همون داستانه

لایه های نازک بردار ک راحت کرلی بشه بعد قشنگ استایل کن وحسابی تافت بزن ولی بافاصله ازموهات بگیر ک‌ موهاتو خیس نکنه

راحت برو ارایشگاه.

کرلی زود باز میشه فر کن
فر بزرگ که ماندگاری داشته باشه

سوال های مرتبط