ناشکالی نداره ولی زیادنخور
وقتی مامانم باردار بود
تو خونمون توت سیاه داشتیم
خیلی میخورد مامانم
بعد ک داداشم دنیا اومد موهاش مشکی و خیلی بلند بود و همینطور ناخن هاشم خیبی بلند بود
نمیدونم ربطی داشت یا نه
ولی نوزادای دیگه اینجوری نبودن
الان مگه هست؟
زیاد نخور چون خیلی سرده
خوبه خونسازه
بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.