سلام خانوما توت سیاه تو بارداری بده یا خوب؟؟

۶ پاسخ

ن‌اشکالی نداره ولی زیادنخور

وقتی مامانم باردار بود
تو خونمون توت سیاه داشتیم
خیلی میخورد مامانم
بعد ک داداشم دنیا اومد موهاش مشکی و خیلی بلند بود و همینطور ناخن هاشم خیبی بلند بود
نمیدونم ربطی داشت یا نه
ولی نوزادای دیگه اینجوری نبودن

الان مگه هست؟

زیاد نخور چون خیلی سرده

خوبه خونسازه

بد نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد