خوردن توت سیاه تو بارداری ضرر داره؟؟؟؟

۷ پاسخ

ن هیچی

نه اتفاقا آنتی اکسیدان هست خیلی هم خوبه !! اما در کل زیاده روی تو هر چیزی باعث ایجاد مشکل میشه چه باردار باشی چه نباشی

میگن نخوری بهتره چون درست تمیز نمیشن

بخور خیلیم عالیه

میوه ک خیلی خوبه فقط آناناس دهانه رحم رو نرم میکنه من نه آب آناناس ن خود آناناس نخوردم اصلا

سلام
من که زیاد خوردم، خداروشکر مشکلی هم نبود

من میخورم تازه فامیل معتقد هستن خون رو تصفیه میکنه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی