به نظرتون عوض کنم پوشکشو یا زوده؟

تصویر
۲۵ پاسخ

چسبی مزخرفه زود افتاده میشه ی بار ادرارمیزنه انگار خیلی وقته عوض نشده شورتی ببند خیلی بهتره

اینا کلا خیلی زود اویزون میشه فک نمیکنم تا وسط هم پر شده باشه

منم میزارم اینجوری بشه بعد که رید بعد عوض میکنم

دختر من۱۲ کیلوعه ۴ میبندم بنظرم سایز پوشک بزرگه کوچیک تر بگیر که اینجور آویزون نشه

خشکککککه یبار کلا جیش کرده

طفلک🤣🤣🤣🤣

باز کن پشت و رو ببند پشتش هنوز جا داره🤣

زوده حالا بزار فردا صبح

نه بابا جا داره هنو، 🤣🤣🤣🤣

مگه چند کیلوعه که پنج میبندی
دختر من ده و نیم کیلوعه من چهار می‌بندم مولفیکس اصلا پرم بشه آویزون نمیشه

وای چه بد اویزون میشه بازم کنی میبینی انقدی نیست

😂😂😂😂ایجونم

مزخرف ترین مارک مای بیبی ولی طرح جدیدش اینجوری نمیشه

هنوز تا زانوش نرسیده

زوده بابا
بزا باشه حالا😅

نه بابا خشکههههه

چه مارکیه؟چه قدر دفرمه شدهه

بزار ب ر ی نه بعد عوضش کن🤣

کوچک نیست که اندازشه

زوده هنوز ی جیش هم نکرده

😂😂😂

خخخخ باز کن

فک کنم چندباری جیش کرده میخوای عوضش کن

زوده 😅

زوده بابا

سوال های مرتبط