پیاده روی بنظرم بیشتر واسه پایین اومدن بچه هست من فقط همون روزایی که با مامانم میرفتم خرید سیسمونی پیاده روی داشتم به غیر اون دیگه نه
من بدون درد برا معاینه رفتم گفت دوسانت روبه سه هستی اصلاااا درد حتی در حد پریودی نداشتم یک ونیم با بستری شدم آمپول اینا زدن بعد دو نیم کم کم درد هام شروع شد اوج دردام که قابل قبول بود سه ونیم تا پنج دقیقه به چهار بود
تایپک تجدبه زایمانمو بخون
پیاده روی بهتر از ورزش و ایناست .... من فقط پیاده روی داشتم با شیاف مغربی
عزیز شیاف گل مغربی و دوش آب گرم معجزه میکنه پیاده روی هم داشته باشی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.