عزیزم ب جا اینکه آنقدر زحمت بکشی و خرج کنی و آخر هم ب چشم نیاد .. و با توجه به اینکه میگی شرایط خونه اومدن ندارم.. پس بهترین کار اینه باهم برید رستوران ی شام بخورین و هدیت هم بهشون بدی ...
هم خیلی شیکه و ارزش خواهرتو میبری بالا همین اول کار...
دیگه ن این همه خرج میکنی ن این همه زحمت میکشی ... بیرون رفتنی هم باید کلی وسیله با خودت ببری و واقعا اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.